joi, 29 ianuarie 2009

Lavinia si criza


Paul Krugman, laureatul Premiului Nobel pentru economie in anul 2008, spunea pe 13 Octombrie 2008 intr-un interviu:


"Ar fi trebuit sa imi dau seama. Mi-e ciuda pe mine ca nu am inteles in ce masura suntem la mila efectelor de domino ale finantelor. Am stiut ca bula urma sa explodeze si ca vor fi multe probleme, dar nu mi-am dat seama cat de dureros va fi"



In urma cu cateva minute am vazut-o la Realitatea TV pe doamna Lavinia Sandru, dulcica asa cum este ea mereu, spunand ca "se stia inca de la sfarsitul anului 2007 de izbucnirea crizei mondiale".


Pai bine mai mutzunache, daca tu stiai, de ce nu ne-ai spus si noua? Ne-ai lasat sa ne pocneasca ditamai criza pe neasteptate iar tu ai ratat ocazia de a fi prima romancutza nobelista, mai bubu mic si rau ce esti! Iti dai seama ce bine ai fi iesit in poza cu o rochitza gigea, aranjata "biznis" asa cum numai tu stii si cu caramida de aur in manutza??

Un comentariu:

Andreea_Korg spunea...

Iti dai seama, P. Krugman nu era sigur, da' Lavinia Sandru stia!!
Si n-a zis la nimeni!

In fine, proasta de-mpunge.