vineri, 21 noiembrie 2008

Da, traiesc

Au trecut luni de zile de cand n-am mai scris nimic. De cand am venit din concediu, la sfarsitul lui august, si pana spre sfarsitul lui octombrie, mi-a fost imposibil deoarece iubita mea companie si-a propus sa imi testeze limitele rezistentei fizice si psihice. Si intr-o oarecare masura le-a aflat.

De cateva saptamani incoace imi recuperez treptat stilul de viata intrerupt brutal de acest "tunel" de cateva luni. La un moment dat o sa ajung si la blog. Am in plan sa dau copy-paste aici la niste posturi, zic eu interesante, de pe un forum unde obisnuiesc sa comentez cu alte cateva persoane, interesante si ele, zic eu din nou. Nu imi permit sa abuzez decat de propriile mele scriituri, despre care am asa un regret ca raman doar intr-un spatiu privat. Posteritatea trebuie sa afle de ele! :D

Probabil ca pentru unii o sa constituie o surpriza, atat prin tematica (politica, economie, etc) cat si cateodata prin diferentele destul de mari fata de ceea ce se scrie prin presa pe temele respective. Vedem ce o sa iasa, sper ca am trezit curiozitati. :P

Pentru inceput am actualizat lista de Bloguri. L-am scos pe domnul Morar, care din pacate s-a tonomatizat grav, si am adaugat multi altii. Unele nume vor surprinde cu siguranta, gen Nastase & Iliescu. Ca sa fie clar, nu mi-am schimbat parerea despre respectivele personaje: locul lor e la puscarie. Dar blogurile sunt interesante si par scrise chiar de ei, nu de staff. Merita citite, dupa parerea mea. Pe parcurs sper sa fie mai clar si ce-i cu ceilalti, desi lista probabil va ramane dinamica.

In zilele urmatoare sper ca blogul acesta sa devina mult mai viu decat este acum.

In ceea ce ma priveste, da, traiesc. :)

Niciun comentariu: