luni, 23 noiembrie 2009

Preventiv...

O chestie pe care presimt ca o sa o tot repet saptamanile astea:

Insistentele celor ce ma indeamna sa votez cu Geoana pentru ca “prioritatea este sa scapam de Basescu” ma enerveaza la fel de tare precum insistentele celor ce ma indeamna sa votez cu Basescu pentru ca “este singura sansa pentru a evita dominatia pesedista”.

Vedeti-va de Congresul vostru, faceti rezerve de faina si caltabosi de impartit la pomanagii, dezbateti care da mai bine din mana si care are planuri mai minunate pentru tara, dar lasati-ma pe mine in pace. Mi-au ajuns anii copilariei in care ma batea dirigu’ la cap sa merg la actiuni pionieresti, cred ca mi-am castigat macar dreptul de a mi se respecta acel minim de demnitate pe care il pretind.

4 comentarii:

Călin spunea...

Bună ziua mi-ai dat, belea ti-ai căpătat :P

Uite ce spune un forumist EVZ:

Auzi nea Hera !
de Ofuscatu'(Vizitator), marţi, 24 noiembrie 2009 - 11:22
Ai scos un articol nu tocmai rau dar ai cam zbarcit=o dindu-l ex pe Ionutz .Asta este Ro.Astia suntem noi romanii.In alte tari unde au avut schimbari de regim o tranzitie a durat 10 ani,cum a fost Chile,nu 20 ca [Citeste] in Ro si inca nu sa terminat.Omenirea trece printr-o criza economica mai a dkk ca cea din '29.Intelege Ionutz asta a lui matale ce inseamna asta?Stie Ionutz asta care il dai ex cum traiau romanii in comunism si nu mai dadeau ochii peste cap.Ce ne propui matale si Ionutz sa facem ca vezi Doamne suntem scarbiti si ofuscati?Sa emigram cu totii,sa nu ne prezentam la vot?Ba o sa ma prezint la vot si imi face placere sa-i vad pe politicienii nostri cum se dau in stamba.Sunt vremuri grele dar trebuie sa supravietuim.Lucrurile trebuie sa se reaseze odata si odata si in tara asta .

Ionut spunea...

I-as raspunde simplu, ca eu nu am scris un indemn, ci un fel de scut preventiv impotriva unor previzibile indemnuri.

Eu nu le propun nimic romanilor, ci doar cer cunoscutilor mei sa imi respecte optiunile pe care de altfel le cunosc foarte bine.

Daca as fi fost Crin Antonescu, de exemplu, as fi facut aproximativ acelasi lucru pe care il face el acum. Si mi-as fi luat responsabilitatea pentru broasca raioasa numita PSD. Pentru ca asa e viata. E frumos sa fii presedinte de partid: te plimbi prin Casa Poporului, ai masina frumoasa cu sofer, admiratori si admiratoare, apari la TV si poti hotari sau influenta soarta a milioane de oameni. Pretul pentru toate acestea este RESPONSABILITATEA.

Am si eu ceva responsabilitati la serviciul meu. Am stat cuminte ascultand cum delira un fost ofiter de securitate transformat in director la ANV, desi imi venea sa vomit. Am o responsabilitate si sunt platit pentru asta.

Eu nu ii acuz pe cei care vor merge la vot si vor vota, intr-un fel sau altul. Doar le cer celor ce ma cunosc sa aiba decenta de a respecta niste minime standarde pe care eu singur mi le-am ales, de buna voie.

PS: intre "sa emigram cu totii" si "sa ma distrez cu politicenii ce se dau in stamba", ce-i drept as recomanda prima varianta. :D

PS2: stii ca stiu cum era in comunism. :P Si, o parere personala, lucrurile nu o sa se "aseze" prea curand asa cum viseaza cititorul tau. Cuvantul "reaseze" este complet inadecvat, pentru ca nu au fost niciodata asezate. :)

Călin spunea...

Ionut, este vorba, în cazul ăsta, de cititorul nostru (vrei - nu vrei!).

Apropo de vot, e chiar treaba fiecăruia ce va face. Îi spuneam altcuiva că are dreptul să nu voteze, iar asta nu-i va afecta în niciun fel dreptul de a-si da cu părerea ulterior. Sunt lucruri diferite.

P.S. La naiba, as vrea să te văd în usa cârciumii si înăuntrul ei...

calu balan spunea...

Pentru Romania, marea problema va fi capabilitatea viitorului presedinte si a viitorului guvern de a reforma economia nationala si de a o integra rapid in noua structura a relatiilor economice globale in calitate de membru care aduce valoare adaugata. Clasa politica nu este capabila sa ofere Romaniei o echipa manageriala capabila sa rezolve aceasta problema.

http://gandeste.org/politica/klaus-iohannis-un-mason-spre-palatul-victoria/7770