joi, 20 august 2009

De ce pentru noi Basescu este Iliescu Doi

Pana in Februarie am avut control de la ANAF referitor la TVA.
In Martie am depus contestatia, in Aprilie am trimis scrisori si am mers in audiente, in Mai am primit raspunsul (pozitiv).

In iunie au luat o pauza: se roteau cadrele.

In Iulie a venit un control de la ANV in urma unei sesizari de la Politia de Frontiera (!?!). Subiectul era atat de stupid incat am scapat repede, in 2 saptamani.

Imediat dupa ei a venit iarasi control de la ANAF pe TVA. Am terminat cu ei Vineri 7 August, printr-o cerere de sanctionare disciplinara, conform Codului de Procedura Fiscala. Inca astept raportul final, trebuie sa vina saptamana aceasta.

Ieri a venit iarasi ANV-ul. De data aceasta pentru un control pe accize pe ultimii 5 ani. Probabil o sa dureze pana spre sfarsitul anului.

Din Februarie 2005 pana in Septembrie 2008 n-am avut nici un control, de nici un fel. Inainte de 2005 controalele erau o stare permanenta de fapt, cateodata doua in acelasi timp, fara incetare incepand din 2000 de cand lucrez aici. Acum ne-am intors de unde am plecat.


PS: ca sa nu creada cineva ca suntem cine stie ce infractori, mentionez ca am luat o singura data amenda, in 2001, pe faimoasa Lege privind Repatrierea Valutei, pe care nu am contestat-o in instantele internationale pentru ca aveam de recuperat niste milioane de dolari TVA de la asa-numitul "stat" roman. Spaga n-am dat niciodata, nimic, cel putin din 2004 de cand pot fi absolut sigur ca nu s-a intamplat nimic fara cunostinta mea.

Intamplator as fi avut niste treaba, pentru ca vanzarile sunt in "viteza verticala", precum avionul ala frantuzesc. Dar ce conteaza asta, ma duc sa rasfoiesc hartoage si sa port discutii paranoico-stupide cu domnii de la vama. Peste 1-2 luni probabil ca o sa dam oameni afara. Timp de gandit la masuri mai inteligente n-avem, pentru ca 60% din el il pierdem cu datul cu semnatul, certuri, scrisori, audiente, etc, etc, si eu si directorul general. Sa dea Dumnezeu ca din banii "recoltati" la buget (nu de la noi, dar cu siguranta de la altii mai vulnerabili) sa isi cumpere cruci, si Basescu, si Boc, si toate neamurile, pilele, lautarii si servitorii lor!

Niciun comentariu: