luni, 9 martie 2009

Nimic despre ....

criza, despre discursul lui Basescu, despre raportarea pentru grup la care lucrez in clipa aceasta, despre ziua femeii, despre timpul schimbator de afara, despre lucrurile importante pe care le am de facut pentru viata mea, despre ceea ce asteapta altii de la mine (pentru binele meu, zic ei, pentru implinirea propriilor lor vise si ambitii, spun eu).

Duminica dimineata am vazut ceva frumos pe.... Fashion TV. (da, da, ati citit bine, Fashion TV). O melodie misto:



(chit ca merge cu discursul lui Base :P)

O rusoaica dulce si foarte peltica:



...si un nenea franco-marocan nascut in Israel care face niste toale pe care am putut sa le inteleg si eu si care are un butic haios in NYC.

Foarte frivol si superficial, stiu, dar am spus si in profil ca toate preocuparile mele sunt neserioase. :P

Niciun comentariu: